VAR?

Börjar undra om John Blund  tappat bort adressen hit för här sitter jag dagarna är väl synd att säga snarare nätterna och tidiga mornar ut i ända och väntar..

Tröttheten verkar inte infinna sig frivilligt och springa in i en väg eller slå mig själv med en stekpanna börjar sakta locka mer.

Hos oss har det inte vart allt för mycket aktivitet då vi har sjukstuga med en sambo som blivit invaderad av en influensa och det ska fan till om den ska ge sig på mig, then it has another thing coming!

Resten av veckan lär väl fortsätta i samma spår bortsett från teori och en förbannad massa övningskörning tills jag kan stan ut och innan till!

Ge mig sjutton på att jag ska klara det annars sliter jag av mig mitt eget ben och sparkar mitt arsle runt stan i stället, NO TURNING BACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback