Väntan

Just nu är det temat i mitt liv, det och assistent...

Efter en vecka sjukstuga och den seglivade sjukdomen vägra släppa klorna om min sambo blev det av till akuten i lördags för en undersökning som tog bra mycket längre tid än någon av oss väntat.. Vi gjorde det mesta utav tiden, våran fina anneli var också med ett par timmat vilket förhöjde stämningen då vi alla låg vikta av skratt av våran egen störda humor.

Men när det visa sig att vi inte skulle komma därifrån på ett tag och hon skulle upp och jobba dagen efter fick vi säga hej då till henne och hej till en extra säng. Inte för att jag kunde sova, kan inte John Blund hitta mig hemma så kan han definitivt inte hitta mig på akuten, BIG SUPRISE THERE. Men men det vara bara att bita ihop!

12 timmar senare med medecin och tid för röntgen blev vi släppta, tidigt i söndags kom vi hem för att sen åka tillbaka. TACK gode gud tog det BETYDLIGT kortare tid än dagen innan.

Nu är det bara vänta på att älsklingen ska bli frisk och denna veckan ska passera!

Väntan bara väntan är det som hägrar här. Prov ska göras och fjärilar ska flyga, men tills dess VÄNTAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback