Snurrig tornado

Efter legat i koma tja hela veckan bortsett från besök på körskolan så blev det att gå loss här hemma, såg ut som vi nyss flyttat in då en del "skit" som stod i lilla rummet skulle ner till källan etc.

Så efter 3 varv ner till källaren, 1 till sopprummet, 1 tur med disken, hängt tvättat och tvättat 2 maskiner, damsugat och dammat ligger jag nu helt snurrig på soffan.

Kännt mig lite off och små kramper i magen i dag så väljer att jag avboka dagens körlektion. Om yrseln lägger sig ska jag försöka köra med kärleken senare när skuren utanför fönsterrutorna lagt sig dessutom..

Körningen btw, går toppen. Så sjukt att allting närmar sig dock är jag inte så nervös då jag nästan är klar med allt mer finputsning som ska göras nu å få in teorin ordentligt! ;) GÖTT att man har sin bil redo iaf!

Ett par resor med den är redan inplanreade! :D

Thats all for now från den snurriga tornadon!


Kommentarer
storasyster säger:

du är så duktig som kämpar så :) o snart ska du se att du har kortet i handen ! pöss <3

2011-10-06 | 21:12:38
Bloggadress: http://trehjartanenkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback