Lördag

Usch vad ja inte orkar med mig själv just nu men vet att ta en dag i taget är en strategi jag ska börja med så förhopningsvis blir det lättare..

Denna solskens dag och härliga sällskap har underlättat mitt humör dock har det funnits undantag men det e bara att bita ihop.

Körningen går i alla fall kanon, känns redan på någotvis som jag har körkort när jag kör med sambon dock vet jag att det behövs en del små justeringar men det fixar sig till uppkörningen.

Under dagen anlände mina änglar, tornados, busungar, syskonbarn hit till oss, kärt barn har många namn ;) Dom sover just nu men underbart har det vart här och dom vet hur dom ska höja mitt humör och även pröva det! ;)

Tja det va inte mycket vettigt ja hade säga idag förutom underskatta aldrig dina nära & kära, mår man piss som jag gör just nu våga förlita dig på dom så att du hittar tillbaka <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback