Kaos

Just nu är det kaos som står för mitt liv..

Saker och ting misslyckas, inget går vägen, hårt kämpande och tårar inget som tydligen har på verkan på slutresultatet.

Så nu vet jag inte om det lönar sig att kämpa för det man vill ha när resultatet ändå visats sig va densamma.

Många påstår att det är bara att sätta sig upp i sadeln igen men det jag inte förstår är bara varför man vill utsätta sig för den smärtan igen.. Är det för att i slutändan verkligen är värt det eller är det en illusion?

Som sagt är det inte mycket jag vet just nu annat än att jag bestämt mig för kämpa, gå emot kaoset, gå emot mina varningar och ge mig fan på att jag ska klara det en gång för alla!.

För jag, Anna Jonsson, HATAR kaos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback