BU

Mohaha, årets läskigaste dag närmar sig för att göra entre med en liten fest hos oss. Ångesten har vart stor i år över vad utklädnaden skulle bli. Man måste ju överträffa sin genialsika utklädnad sen förra året, nämligen EINSTEIN!

En ganska enkel och förövrigt rätt spontant påkommen idé dock väldigt lyckad!

Men idag tog ångesten slut och outfiten är nu på väg hem tillsammans med sina kompisar dekorationer till våran låda!

And it feels GOOD!

Kan ärligt säga: BU för jag kör inte på såna sexiga grejer för mig är det all in med scary, så ett BU kommer passande ur mina läppar den dagen ;)

Skulle vilja tipsa om sidan som mina saker kommer från, väldigt bra priser och oändliga ting som kan hjälpa och sätta körsbäret på toppen på festen eller utklädnaden, nämligen BODEGA som antagligen de flesta vet om men skadar inte tipsa ändå för den sidan kickar ass och har det mesta!

Men men dagens, veckans eller snarare månadens TIPS från *host* coachen*host*!

Nighty night don't let the bedbugs bight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback