BOPD

Bakopluggdag är det som står på agendan.. För att kunna upprätthålla min studiemotivation måste jag se till att ha roliga pauser. Dock måste jag invänta mitt glada humör som verkar vara i släptåg efter denna morgon...

Somnade som vanligt mellan 5-6, ska fan se till att få John Blund sparkad vet inte om han vet va en gps eller är eller om smuttar för mycket på flaskan för han hittar fan inte hit alltså.

Vaknade i alla fall till något som kändes som att någon slet av mitt huvud men i själva verket var de bygg glada grannar med en borr från helvetet, lyckades somna om för att vakna till ljud av en jävla motorsåg! UNDERBAR MORGON, bitter nää vad är det??

Men men ska nog hitta humör någonstans..

Min fredag i korta drag, hoppas ni har en awesome sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback