BEWEAR

Vart allt för taskig uppdatering här men varje gång jag har haft en på gång så har nätet strulat eller så har jag glömt bort det..

Sen har jag haft ett humör från helvetet vill jag lova tillsammans med den gudagåva sända mensvärken! Fan om jag någonsin få tag på människan som kom på mens och dess alla ljuvliga tillbehör så kan jag lova att det kommer stå den dyrt!

Borde ha en skylt hängandes runt halsen när veckan från helvetet kommer,
"beware of the bitch, cause this one bites!"...

Men men ska försöka slänga upp lite inlägg kring mitt totalt ointressanta liv för tillfället.. Dagen tillbringar jag med min fina systerson i alla fall sen kommer kärleken hit så ska jag få köra av mig lite i alla fall! :)

TTYL! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback