ÄNTLIGEN!

Detta kan man snacka om ett uppehåll men internet har vart sten dött vill ja lova i ca 2 veckor... Som jag längtat! Sorgligt hur ens liv kan bli beorende av interntet som mail, kontakt med vänner etc.

Inte nog med det har jag inte fått tummen ur arslet och hämtat ut min mobil från verkstaden såå som ni märker så skär sig det mellan teknik och mig själv.

Dock har inte så mycket hunnit hända mer än att jag nu är på sluttampen med körkortet! Efter det är många spännande ting planerade! :D

Avslöjar allt eftersom men eftersom humöret har lätt att svänga på hösten så är det viktigt att ha roliga ting inplanerat för att ha något att se fram emot.

Ville bara meddela att I'm back! ;)

ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback