Tom..

Nu ska vi se om det hjälper att skriva av sig lite.. Va ett tag sedan jag gjorde men anledningarna har vart starka för det, en del misslyckande och en massa tvivel på mig själv och allt runt omkring mig.

Vet inte om jag vill säga att saker och ting är bättre direkt heller iom att jag skriver nu men nu känner jag mig bara tom, tom och tom så hoppas väl i ett tappert försök att få tillbaka känslor eller något i alla fall.

Visst är det en kul vecka jag har framför mig även andra ting som närmar sig som kan avgöra hur många dörrar som ska öppna sig men fortfarande känner jag inget.. Känns som det ekar inom mig iofs så är det något som ger ljud ifrån sig men vette fan

NU blir det en massa rappakalja här, en slumpvis skit som jag kluddar ner här men vet inte var jag ska vända mig.

Har god lust o säga FUCK OFF till allting just nu. Vill bara ha mina drömmar inslagna för pallar inte mer otur eller väntan. Tycker allt att ja fått min beskärda del av den skiten.

TOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback