HAPPY GIRL

Ord kan inte beskriva hur underbar denna dagen har vart och hur tacksam jag är för alla underbara kära i min omgivning som tror så på mig när jag själv knappt vet vad det innebär!

En stoooor sten lyftes från mig när jag såg mitt resultat på datorn idag när jag avslutade teoriprovet; Gröna bokstäver som löd GODKÄND stod framför mig och jag kan säga att hakan fick jag sparka undan från golvet och skakningarna jag fick av lycka därefter var som en galen hormonell kvinna som hade apsitens efter choklad under lingonveckan!

Resten av dagen gick åt till massa mys med kusinen som var så snäll och följde med som moraliskt stöd och gulle maria som höll henne sällskap. Efteråt hämtade älsklingen mig och precis som en prins på vita hästen mötte han upp mig med en ros och en varm kram och så fick jag övningsköra hem.

Förresten så fick jag jobb i veckan så just nu är rosa fluffiga moln allt jag ser vet inte om det är glöggen eller all lycka jag känner just nu men här kan jag gärna tänka mig stanna en stund.

Åter igen vill denna mycket glada tjej tacka för alla gratulationer, all kärlek och framför allt att ni tror på mig när jag själv inte gör det! Massa kärlek till er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback