FOKUS

Har bestämt mig som sagt för att sluta med mitt självömkande kalas och faktiskt ta tag i skiten, grab the horn by the bull!

Något som jag tyckte va extra bra i filmen " Bridesmaids" och de var ett av budskapen.. De är så lätt att göra sig själv till en martyr och tycka att hela världen är orättvist o yada yada.

Men i själva verket är det man själv som är problemet men man glömmer väldigt lätt bort att man också är lösningen. Visst kan man få motvindar som inte underlättar men kämpar man tillräckligt hårt så kan man ta sig fram ändå.

Så NY kraft och ÄNNU MER fokus så ska jag ta mig dit jag vill, jag är trött på att livet leker med mig när jag borde leka med livet.

Men jag har satt mina mål, i tydligt sikte och med en jävlar anama samt skärpt fokus så ska jag ta mig dit!

FOKUS, FOKUS, FOKUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback