The climb

Uppdateringen här svek sig igen men mina tankar har sprängts likt ja vette sjutton!

Så mycket blandade känslor nu när skolan närmar sig sitt slut och jag är inne på sluttampen med praktiken som jag nu har på maxi.

ÄLskar stället och mina underbara kollegor och saknar mina klasskompisar från  skolan kombinerat med ångest ifall detta inte leder till jobb då det blir tillbaka till trisstess och arbetslöshet..

Där emellan brister motivationen att ta tag i mig med både rökning och min vikt som korsar till ohälsosam sen men min jobbiga o seglivade luftrörskatarr varven emellan är de ångest för att gjort för lite här hemma med uppsättning av tavlor etc..

Ja vilken människa som helst kan ju klassifiera mig som nutcase men allt handlar om tid och hopp.. Kunna ta sig över livets små hinder i vägen..

Lite knasiga tankar i en förrvirrad tjej.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback