Ut med det gamla

Och in med det nya... Som vanligt hoppas man på att detta året ska bli bättre än det förgågna men jag hoppas att detta året ska bli maxat för att ta igen dom 2 åren sen tidigare som jag kanske inte haft något vidare tycke för på grund av  olika incidenter..

Dock kanske jag inte har haft lika stora förväntningar som på detta?

För i år ska detta hända, 2011!


1. Fixa det sista och klara skolan
2. Ha en underbar födelsedag
3. Flytta till något underbart, något eget med prinsen
4. Ta mitt körkort
5. Resa
6. Någon av mina innersta önskningar slår in


Förutom detta ha en underbar sommar med massa härliga firanden av olika födelsedagar etc, samt skaffa ett jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback