Biologi

Ämnet som jag just nu kämpar mig igenom.. Tvivlar på att jag tar mig igenom detta även om jag allra helst vill klara kursen. Men när det är tusen frågor att kunna på provet inklusive 5 inlämningsarbeten så har jag svårt att se ljuset.

Jag vet att jag delvis har mig själv att skylla då denna kursen fått hamna lite åt sidan eftersom jag inte är något smartskaft och kan bolla alla kurser samtidigt som en jonglör. Samtidigt har det skett massor på det privata planet som också orsakat en del till detta..

Men imorgon ska jag ta mig i kragen göra klart frågorna och försöka komma fram till något med min lärare så jag i alla fall kan få godkänt i kursen.

Återstår att se.. Just nu känner jag mig bara utmattad!

http://itsvirginia.blogg.se/images/2009/23_exhausted_woman_laying_in_a_chair_64804892.png


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback