Löfte

Det senaste har vart dåligt uppdatering av olika skäl.. Många av  sådan jag undviker nämna men livet har sina hinder som man tvingas ta sig omkring på ett eller annat sätt. Där av bommar fantasin.

Dock har inte mycket annat hänt än min utbildningen som förgyller min tillvaro dessa dagar.

Under livets hinder är då man prövas som mest men också då det är upp till bevis vilket jag kanske sviker som mest.
Jag sviker inte dom omkring mig utan sviker mig själv som mest men det är också därför det gör så ont. För jag förlorar inte tillititen till någon annan än mig själv och den tilliten är svårare att få igen än någon annan

Jag har en del mål detta året som jag vill uppnå, för att göra andra stolta men främst för mig själv. Gör mig själv stolt och övertyga mig själv om min duglighet, vilket inte alltid är det enklaste.

Många gånger känns det som jag överger mig själv för andras viljor för den benägenhet jag har att vara andra tillags speciellt dom som betyder som mest i min närhet, bara det att ibland förlorar jag en del av mig kuppen som är svår att få igen.

En del löften jag må svikit i mitt liv så är det dom som är gentemot mig som svider mest.

Ett löfte till mig för detta år är att stå upp för mig, tro på mig!

Vill man så kan man, kan man så vill man..




Kommentarer
annika säger:

Du är en fighter gumman! Du fixar detta! Som du själv säger så måste du sätta dig själv i <3

2011-02-05 | 14:49:50
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback