Framåt

Uppdateringen här lär ju inte vinna något pris någon gång snart. Men det är så mycket omkring mig som händer och tankar som exploderar balanserat med min utbildning som fortgår därav glöms detta bort.

Sen skriver jag oftast när jag känner att jag har något vettigt att skriva så det inte blir någon förvirrande blaska som snön där ute.

Men på en front känns det som det bara står still eller går bakåt medan på en annan front verkar äntligen solen lysa igenom. Så man får väl vara tacksam för det man får antar jag.Även om man känner att den här jävla bergochdalbanan även kallat livet åkt ner med en sån fart att huden är lika tajt som korvskinn eller så att spyan står upp i halsen och ansiktet grönt så kan man känna.

Att när det väl ska gå upp så ska det ta i åta helvete rent ut sagt men det gör det inte utan den vandrar långsamt upp och stannar i mitten av backen så man sitter fast där i mitten av backen med funderingar om man ska köra käpprakt neråt igen eller om man faktiskt ska kunna nå toppen för en gång skull..

Jaja lite allmänna funderingar som simmar runt i skallen likten spermien på jakt efter mål.


(lånad av google)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback