SMARTASS

Okej en läxa lärd idag, smartass är nog både jag & katten vår , a.k.a sadisten, lunatic som vi även kallar henne när hon visar sitt jävelhumör.
Vilket hon gjort en hel del idag!
Det sägs ju att katter är rätt smarta men våran är en blandning av att vara otroligt korkad och djävulsk smarthet, NÄR HON KAN det vill säga, när tillfället ges.
Ett utmärkt ex på det är; Nyligen stod jag och laga mat, lyfte upp henne så hon kunde se vad jag gjorde och gav henne även en kasslerbit som hon gladligen glufsa i sig men när hennes nyfikenhet tog över så släppte jag ner henne på golvet igen. Går till bordet där min mobil ligger för att messa min sambo. Vad tror ni jag ser när jag tittar upp igen, JO VISST, fina damen hade vackert hoppat upp igen på köksbänken för att återuppta sin glupskhet mot kasslern som oskyldigt ligger på sin plats i väntan på bli stekt!!!
Läxa lärd; lämna aldrig henne obevakad i köket!
She is the devil in disguie

SMARTASS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback