Nöjd

Vet inte riktigt hur man ska beskriva hur jag känner mig just nu men NÖJD tillhör definitivt det. Lättnad, glädje och inspiration, har väntat länge på att komma dit jag är nu gällande hur jag mår.

Har sen ett tag sen tillbaka mått piss rent ut sagt, extremt svårt att sova, nästintill förlorat matlusten och panik attacker titt som tätt och gråtattacker. Men utan mitt stöd jag har omkring mig och en otrolig man, människa och sambo som ständigt peppar mig och stått ut med mig, hur jag vart det senaste året så hade jag nog aldrig kommit hit.

Lite saker som skulle kunna förbättras är väl matlusten och kunna somna ordentligt istället för ligga vaken 1 timma eller 2 kvarstår men va fasen jag nöjer mig.

Att jag idag vakna upp till snö hjälpte definitivt då jag saknat den julkänsla som annars så vänligt brukar dyka upp i oktober har äntligen infunnit och att allt annat verkar falla på plats UNDERLÄTTAR enormt.

Nästa vecka händer otroligt roliga saker som kan få mig dit jag vill helt & hållet, förhoppningsvis stannar jag där med! :)

Men denna veckan är inte helt fy skam den heller!

Måndag - lunch & storhandling med fina marie samt en perfekt övningskör runda
Tisdag- Städning, julbak, julklappsinslagning & övningskörning
Onsdag- Träffa min fina underbara, efterlängtade lotten! Och givetvis övningsköra sen fyller min älskade mamma år! <3
Torsdag- Förhoppningsvis träffa min fina kusin och hennes goa sambo för en runda med bilen
Fredag- MYSkväll och övernattning hos min älskade mamma och min fina syster med barn <3
Lördag- Kalas för världens bästa mamma
Söndag- Ev en tripp till ullared om inte annat myspys med sambon! :)

SÅ NÖJD är definitivt något jag är!!

Trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback