julstök,bök och mys

FAAAN vad jag hatar att bara gå hemma, hoppas på att få massa jobb tider och det PRONTO!
Fick nog med att vara uttråkad idag och återigen tog ut det på hemmet.. Tvättmaskinen gick varm så diskmaskinen (LÄS JAG), sängen fick också stryk då jag tvinga på den rena kläder.. Efter det hade ja fortfarande stor portion av uttråkande kvar så tog tag i mina kreativiteter och bakade lite ting som ska försvinna i väg i julklappsformat..
Faktiskt bra julklappstips när man inte känner sig så snuskigt rik som man vill vara så är hemmagjorda klappar riktigt bra inte nog med att man få öva på sin kreativitet utan även ge bort något med omtanke :)
Förutom allt de nämnda ovan så fick jag satt till den sista julkänslan med en gran och pyntat det!!
Så bortom allt julstök/bök så blev allt riktigt mysigt till slut!
Veckan som är kvar blir följande:
Tisdag: Arbetsförmedlingen och fika hos mormor
Onsdag: Fixa de sista julklapparna och baka klart de sista
Torsdag: Försöka träna och dra en städstorm över lägenheten
Fredag: Antingen party eller mys/spelkväll här hemma
Helgen är ju given med massa julfirande här & var! <3


(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback