Buss för hela slanten

ATT DEN HÄR FÖRBANNADE KOLLEKTIVTRAFIKEN SKA KOSTA SÅ FÖRBANNAT!!!
Fattar inte det... Ja men åk mer buss SÅ mycket bättre för miljön men visst fasen ska vi också öka priserna så vi kan råna er på pengarna.. Känns lite som att iden är att folket frivilligt ska kasta plånboken på dom. Dock i mitt fall en tegelsten vid nästa prishöjning.
Ne men så idag har det allt blitt buss för den hela jävla slanten man hade kvar... Finns la säkert gräs o stenar man kan tillaga till middag!
Dock var resan värd det eftersom jag fick träffa min fina lott och se hennes bebis sparka för fullt i magen under ultraljuded.. UNDERBAR känsla och längtar så tills ja har en egen tornado i magen min :)
Men energin har dock inte infunnit sig än vilket är lika bra så jag kanske kan få en hel knock out när den där förbannade john blund bestämmer sig för att dyka upp! :)
Nighty Night, dont let the bed bugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback