Allt bra, slutet bra

kej blev julbak men bara hälften då lussekatter, givetvis ska ta en hel evighet, en hulken vid dubbelsats och tydligen en hel outfit för att bli klara. Men klar blev jag och mumsiga, OH ja! Sambon och min svägerska fick allt i sig ett par men några gömde jag undan för diverse ändanmål ;)
Litet tips: Vanligen tipsas det om kesella för att få dom saftigare och fluffigare men jag hade dessvärre ingen hemma men äh what tha fudge.. Så jag tog va som fanns i det bottenlösa kylskåpet.. LÄTT CREME FRAICHE som jag personligen smaksatte med lite vanilj och slängde i. SAFTIGARE; FLUGGIGARE blev resultatet!
Efter middagen/fikat blev det en runda med bettan, pärlan, skrothögen, klumpen..kärt barn har sannerligen många namn men bilen d.v.s. Allt gick toppen tills vi nästan var hemma. Väglaget och att problemet med att växeln skulle på sin plats skapade i sin tur läskiga problem för mig. För jag skulle svänga av mot oss efter jag släppt förbi en buss när vi skulle iväg och möte kom och givetvis resulterade det i ett stopp MITT FRAMFÖR den kommande bilen som tur var hade fötterna på rätt plats!
Okej så det blev inte en sån perfekt runda som jag hade hoppats på, men allting bra, SLUTET bra vilket va det viktigaste i detta fallet!
Imorgon blir det att pussa på mitt gudbarn i min älskade lottens bebismage :D (LÄNGTAR, dels till imorgon och dels till mitt eget, someday.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback