Walking on sunshine!

Nu börjar äntligen saker & ting hända! Livet känns just nu ljusare än på länge, mitt solsken de senaste månader ha vart min stora kärlek & min familj och mina underbara vänner, ni vet vilka ni är!

Aldrig tänkt va mycket saker man kan hinna med på sin lediga tid! Dessa två dagar så har ja hunnit va med min finaste anneli & min kärlek så klart samt tagit hand om vårt kära hem med så som, tvätten, disken, matlagning&bakning, dammat, damsugat, bäddat sängen & färgat mitt hår samt storhandlat!

Ut över det när man inte e ledig så leker livet med karriären och allt känns bara allmänt bra.

Närmar mig mitt körkort, ÄNTLIGEN, fan folk närmre cykelstadiet har väl hunnit färdigt med de men min tid är kommen :)

I Am walking on sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback