Vallåkra

Det sista nu har blivit mest via mobil blogg men vart det smidigaste alternativet om man vill hålla en uppdaterande blogg och man är på vift nere i sveriges botten det vill säga skåneland.

En sak jag kan konstatera är att jag inte gillar deras körning, kan lika gärna sätta dit en potatis och bilen skulle funka likadant ändå om inte bättre för potatisen kan odla fler hårliknande strån ala rasta fari som kan fungera som multitasking.

Men måste säga att naturen i skåneland är en vacker utsikt.

Dagens agenda gick ut på roadtrip med ett mål; Vallåkraträffen, 2011 som kort och gott kan sammanfattas ett hav av bilar med tillhörande försäljning och utställning. Kanske inte mitt största intresse men kärleken & min andra hälft är det så vad gör man inte. Min underbara svägerska följde också med på resan vilken förgyllde den mer där till!

Som en av de svenska filmtitlarna kan jag ju säga att vi hade i alla fall tur med vädret, rättare sagt kanon tur då solen sken och stekte och inte ett moln i sikte att skymma oss.

Så har vår dag sett ut i alla fall och vi alla tre va helt färdiga och utslagna när vi ankom till vår andra destination, SOFFAN på våra respektive boende. Kan säga att min rumpa aldrig suttit så skönt, likt potatisen har den slått rot här.

Imorgon vankas jobb och denna vecka vankas med spännande möjligheter, samtal och inbokningar, LÄNGTAR!

Delger mer info under kommande dagar!

Nighty Night, dont let the bed bugs bight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback