Törnrosa

God morgon, solen, god morgon dagen!

Underbart väder att vakna upp till vill jag säga även om det blev en aningens sent. Chokerande nog har jag aldrig försovit mig men självfallet inträffar det när man ska befinna sig på jobbet om 1,5 timme och färden tar drygt en timma mer.

Men som törnrosa gissar jag på att man har rätt till det eller vad vet jag? Kan ju säga att jag kände mig som törnrosa för sov som en gris i natt tills jag hörde något famla runt i natten och såg att vår lilla klantfia till kattunge rivit ner en papperskorg sen vaknade jag ytterliggare en gång av att hon snutta på min rygg.

Förutom dessa trevliga stunder har jag sovit som en stock!

Men om en timma blir det för törnrosa att bege sig mot jobbet i det fina vädret :)


Tills dess TTYL ;)

http://sbogefors.blogg.se/images/2011/groda_god_morgon_tror_jag2_45903730_46080896_149512249.gif
(lånad av google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback