Söndag- slappdag

igår blev det inte mycket till uppdatering då jag jobbade och va helt slut sen en sen fredag och smådrinkar :)

Sen blev det lång dag på jobbet, gjorde ett byte mot att jobba sent till att va ledig idag, HELT VÄRT det!

I vanliga fall när jag vart ledig denna veckan så har jag gjort allt annat än att slappa men idag blir det inte många knyck än att vara med min efterlängtade lotten och kärlek och förhoppningsvis kika resor!

Jag har kollat runt på nästan alla resesidor och ska jag tipsa så skulle jag rekommendera apollo & fritidsresor mest.
Apollo har en del utbud och väldigt bra priser, fritidsresor är lite dyrare men har bra utbud och grym kundsupport.

När vi var i Cypern sist så blev vi väldigt missnöjda men dom ordnade snabbt ett mycket bättre och finare hotell för en fis rymden kan jag tycka är en bra jämförelse! Väldigt snabba och effektiva. Så det blir väl någon av dom researrangörerna vi kommer välja nu!

Men det är min söndag i korta drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback