Slut för idag, tack för idag

Så då va de natta och dags för att runda av denna dag.

Fick gjort en del "pappers"arbete samt lite jobbmail etc.  Även projektplanering, kan ju säga att hjärnkontoret snart nått sin max gräns, ljudet av error error ekar i trumgångarna.

Om man skulle jämföra min intelligens just nu så är IQ fiskmås ungefär ett korrekt svar ;)

Ett litet unn för mig själv idag var ögongodiset från NELLY som anländer senast på onsdag så då kanske man kan se ut som kvinna på lördag då det vankas party/födelsedags firande för min kusins sambo! :)

Blev ett litet kvällsvisit ner till kungsbacka och just nu är jag två änglar till syskonbarn rikare som prompt ville följa med och lika glad är jag för saknat dom som få vill jag lova! :)

Nu tackar jag för mig för idag ialla fall!

TTYL ( imorgon ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback