Planerar

För första gången känns det som allt flyter på och jag får gå i medvind istället för att pissa på mig själv i motvind vilket känns konstigt men väldigt lättande..

Nu när två av de sakerna ja planerat länge gått i lås så känns det tomt och ovant och jag söker nya projekt, har ju kvar den som ja förhoppningsvis kan klara av i slutet av året då de är ett större projekt men även semestern som snart är i lås.

Jag är väldigt mycket för festplanerande och det börjar sukta i den tarmen nu så funderar på vad det är för fest jag ska planera..

Förslag? :)

Så ge mig något att planera! ;)

Kommentarer
annika säger:

Hallooween ;)

2011-09-01 | 12:26:59
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback