Passa på

Som de flesta skrivit och märkt så är hösten på väg med ganska stora kliv dessutom.

Men idag till min ära/ledighet så skiner solen dock små kyligt i skuggan men man får väl passa på att ta vara på den sol som ärar oss med sin närvaro.

Vi hade tänkt starta grillen och njuta av lite god mat och härligt sällskap med lite vin, det kan ju inte bli annat än en kalas kväll :) Passa på nu när man återgår till jobbet imon. Dock ett kort pass vilket är skönt lite längre på söndag men goa pengar och få träffa min kusin igen så det gör mig inget.

Har ändå en ledig dag på tisdag som väntar mig med förhoppningsvis ett spännande besked! :D

Men detta är min fredagkväll kort & gott.

Hörs senare :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback