Listen!

Det var inte mycket till sömn som gick att få i natt/morse.. Somna runt 4 ställde klockan vid 7 beredd att åka till jobbet men känner mig inte alls i form för något annat än att ligga med täcket över huvudet, ungefär som en sticka huvudet i sanden som strutsar..

Vet inte just nu vad som pågår i mitt huvud till nötskal emellanåt, ekar i alla fall likadant emellanåt! Men inte dessa dagar då e de allt annat än de som pågår som dom får jobba på övertid i mitt huvud. Kan själv känna lukten av bränt och då kan det knappast va bra.

Har de senaste glömt av hur det är att ta beslut för sig själv, som får en själv att må bra och inte grundat på vad andra ska tycka och tänka. Rädslan för att bli dömd och illa tyckt så tar man beslut efter vad dom tycker är bäst istället för vad som är bäst för mig har lett till en hel del sömnlöshet och ångest som ligger och trycker.

Varför är människan så lätt påverkad av andras åsikter och kunna stå upp för sig själv och den man är?
När försvann det att man duger precis som man är och man kan bara göra sitt bästa?

Dessa funderingar cirkulerar för tillfället i mitt huvud.

Men jag har idag för första gången tagit ett beslut som är grundat på mitt bästa, vad jag får ut av det och hur jag kommer må efter detta.

Detta meddelar jag förhoppningsvis om några veckor men känslan kan jag meddela med en gång.

It feels good!

Listen to your heart, when its calling for you!

http://sp8.fotolog.com/photo/56/36/106/axel_orgxiii/1221486402802_f.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback