Ledig

Det har blivit en del lediga dagar av olika anledningar men tidigare tycks jag missuppfattat ordet i sig då jag gjort allt annat än att slappa.

Men att slappna av när det växer bergav olika slag i form av disk eller tvätt så är det inte lätt att slappna av. Men nu när allt det var undanstökat så var det fritt fram för mig och soffan.

I väntan på positiva besked så har dagen förflutit med min svägerska som alltid är lika roligt då våran humor tycks ha en sammanklingange gegång ;)

Dock blir det tillbaka till verkligheten imorgon för lite jobb men sen tillbaka till ledgiheten och andra åtagande som kräver min uppmärksamhet. Då i samband med beskedet som jag inväntar, jag ber alla som läser hålla tummar och tår för mig då jag inte verkar vara född med medgiven tur.

Men den som väntar på något gott väntar alltid för länge och förhoppnings är det värt det i slutändan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback