Kukililurar

Trött är nog bara förnamnet på det tillstånd jag är nu, kanske till och med utslagen dock har jag inte kommit till stadiet då tandpetare behövs för att hålla uppe ögonlocken.

Just nu sitter jag bara kukilikurar, med andra "normala" ord funderar och tänker..

Finns så mycket jag vill göra, saker jag vill planera, mål jag vill uppnå. Det jag kukilikurar på är vägen dit och hur jag ska uppnå det när jag bromsar mig själv hela tiden med känslomässiga psykbryt och humörbomber som skjuts runt i hjärtat och får mig små explodera och gräva ner mig.

Kan också bero på att jag känner hela tiden måste bevisa något för andra och va dom tilllags. ENOUGH med det, för på det viset kan jag gärna trycka ner arslet i en bajamaja för det blir likadan effekt, STOPP tja eller STOPPAD(för)

Men vet ett mål som jag närmar mig som jag ska försöka struktuera upp i veckan som ni lär bli varse om!

Men nu ska ja kukililura vidare och snart vandra till sängs.

http://4.bp.blogspot.com/-gTRNOZC8HP4/TeSOlBwnNVI/AAAAAAAAACA/Wur3YbUihd4/s1600/charles-schulz-peanuts-think-big.jpg
(lånad av google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback