Husmor in action

Ledighet, somliga andra kanske kan tycka att man borde passa på och slappa etc men jag får så mycket överskottsenergi så den sätter jag sprätt på hushållet istället.

Så nu när höstmörkret/rusket verkar anlänt så har jag inte satt foten/arslet utan för dörren idag utan diskat vårt monster, fixat med tvätthögen, bakat bröd och rulltårta, bäddat sängen.

Sen kom mitt fina besök av underbara sandra för att snacka sånt skit vi tjejer gör bäst och käka midda ihop och hade de allmänt trevlig. Och vår katt till hund tyckte om maten lika mycket om inte mer så som hon glufsa i sig, nästan så att ett finger eller två slank med!

Menar ni såg ju bilden ja lade in igår där kan ni gapets käftar med tillbehörande taggar till tänder..

Resten av veckan som närmar sig slut hänger jag till att slita slut på mig om man bortser morgon dagen men det blir i alla fall ca 20 timmars jobb till helgen och en ev utgång om överskotts energi infinner sig!

Jag och Sandra kukilierade ihop lite ting när hon var här förut och genomförs det blir det en rolig grej o berätta i bloggen.. Lär väl få ett samtal från någon i familjen snart som dreglar av nyfikenhet av vad det kan vara :P Dock inte en så stor grej men något jag längtar efter!!


(bild från i somras! ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback