Hallelulija sömn åt alla

Natten till igår innebar mycket kallsvett, en snabb puls, ångest & mardrömmar som gjort för att få en god natt sömn, eller?

Jag hade mina aningar om att denna skulle bli likaså men då den började liknande men till min förvånelse så däckade jag strax där efter utan allt det nämnda från ovan.

Så nu befinner jag mig hyffsad nyvaken framför datorn och funderar på att ta tag i monsterberget i köket som tycks ha en ful ovana att växa när man låter den stå en dag, LOVELY!

Inväntar ett samtal som kan avgöra min framtid de kommande veckorna och förhoppnings med en ljus utgång men för att fördriva tankarna för det så blir de väl disken och middag hos min älskade timon/kusin annika senare ikväll, längtar då jag inte sett den rackarn på ett tag och det borde räcka för att underhålla tankarna på andra håll :)

TTYL ;)

(talk to you later =P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback