God morgon tuppen!

Idag blev upp tuppen igen då mina tornados som sagt följde med hit igår och vaknade vid sju. Då började dom tissla o tassla om vem som skulle väcka mig för att kunna klappa vår lilla katt. Så där inne låg jag och små flina för mig själv och inväntande deras klampande som kom strax där efter! ;)

Dock gjorde det mig inget eftersom jag behövde komma upp i tid idag för ett litet möte senare under dagen så behöver göra iordning mig ändå hyffast i tid sen ska jag handla och fixa lite inför lördag med så mer tid o njuta av dagen som sagt!

Har sagt det innan och säger det igen, något säger mig att hösten är här för att stanna om man ska gå på vädret som gömmer sig utanför dörrarna.

Det var väl allt jag kunde tömma ur mitt hjärnkontor på nu så, I'll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback