Bara för!

Att denna tisdagen blev den bästa på MYCKET länge av ett glädjande telesamtal och bra möte samt mysig lunch med mina underbara syskonbarn! :)

Sådana här dagar är de man ska bevara när det de dystra dagarna kommer för vi har alla våra perioder och då är det viktigt att tänka tillbaka på de bra dagarna.

MEN BARA FÖR ATT JAG HAR FÅTT JOBB IDAG OCH ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!
Det är inte det mest glamouröstaste men det är ett jobb, städ jobb! :) Och jag längtar så mycket tills jag får börja!! :)

Har kämpat med blod, svett och många tårar i livets berg och dalbana men äntligen är den på väg upp. Och den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge! ;)


Kommentarer
annika säger:

du är grym! :) <3

2011-09-01 | 12:27:57
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback