Virr varr

Så det känns i huvudet nu, ett enda stort virr varr som inväntar ett stort hål där alla tankar kan sugas ner för att tömma mig totalt. Jag skulle vilja va totalt dum för en dag för att slippa tänka på något. Skönt de hade vart att känna sig helt tom i bollen!

Det är så lätt att peka finger och avundas alla speciellt om man som mig är beroende emellanåt av facebook där allas liv verkar så konstant perfekt utan något fel på ytan men gräver man undan så kanske man märker att deras liv är precis lika skört som mitt och alla har vi små gupp i vägen.

Det spelar ingen roll hur stora hinder man har utan hur snabbt du tar dig upp igen.

Och det e väl de jag får göra nu antar jag..

Med hjälp av den härliga våren som verkar anlänt nu och en pepp app på iphone så ska jag nog kunna reda ut min röra som jag eller livet tycks ställt till med!

Man kan bara man vill är mottot mitt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback