Trött

Förvarning, detta är ett gnäll-lägg.

Just nu är jag bara så förbannat jävla trött, på allt!
Jag borde vara överlyclig att flytten äntligen står på intåg och snart smäller det. Borde vara lyckligöver att vi snart efter minst 1 år av slit och kämpandes så är det äntligen över.

Det så mycket som jag kanske borde vara lycklig över men NEJ. Så trött på allt som har med flytt att göra eftersom det känns som mitt liv just nu är som en enda stor väntsal.

Jag är trött på all drama och skit som pågår eller har pågått, trött på vissa människor och trött på den här ge och ta funktionen bara funkar åt ett håll.

Trött på sverige och omgivningen ibland...

Jag är så trött på att min motivation suger just nu så att min ekonomi, hälsa och allt annat spricker runt omkring.

Så efter detta inlägget så kan ni ju märka att jag är TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback