Sockerfri

Om man ändå visste egentligen hur mycket man påverkar sin kropp med maten man trycker i sig. En del saker är ju givna, tro fasen när du ser en svettig, ihop skrumpen hamburgare med en sketen ostbit på som dryper fett inte är bra för en men ändå är det något som gör att du trycker i dig den!

På senare dagar börjar jag i alla fall se effekterna både utsidan (även om det började synas för längesen) men min insida.. Tror att koskiten på hagen ser fräschare ut än min insida.

Så vill tro och hoppas på att jag kan klara

2 sockerfria veckor

kanske inte kontrollerar alla livsmedel men de flesta och undvika onyttig mat men förövrigt kommer jag äta som vanligt dock i mindre potioner sen får jag väl ligga och tugga på nagglarna när magen skriker efter mer! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback