Nedräkning

Dagarna springer på.. Kommer ihåg när vi drog igång hela röran med detta huset och evigheten kändes, tja förevig!
Men nu det sista så springer tiden iväg och man försöker graspa om allt som sker runt om en. Dock kan jag inte påstå att jag är ledsen utan mer lättat och spänd inför det nya äventyret som jag ska få ta del av med min sambo.

Så ja nu flyttar vi snart och nedräkningen står på 8 dagar kvar tills vi ÄNTLIGEN får vårat eget och kan säga hej då till förflutna och hej till framtiden.

Sista helgen är kommen för att säga hej då :)

Let the countdown begin/continue!


Kommentarer
annika säger:

beautiful! <3

2011-04-18 | 13:01:34
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback