Dumma sill

April april är nog snacket på de flesta läpparna idag kan även bero på att förutom att man luras etc så har vi nått mitten på våren och sommarn är inom räckhåll vilket kommer bli en grym sommar om jag får som jag vill! :)

Jag själv tänkte inleda min första april med ett jobbpass för att sen lämna över till en mysig tjej middag på en grekisk resturang i stan! :)

En bra dag imina öron..

Min fina vän säger att hitta dom små ljusglimtarna i mörkret som kan hjälpa till att leda upp vägen tillbaka och antar att detta är en av dom ljusglimtarna.. Hela helgen kommer va en enda stor ljusglimt som förhoppningsvis kan leda mig tillbaka

Så april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill
säger jag till det eländiga mörkret som kan tyckas omge mig.

http://kattitingeling.blogg.se/images/2010/ray-of-hope_68993839.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback