Väntan

Mitt humör just nu är inte alls roligt att ha att göra med så det är väl tur att jag är själv nu och lär vara det hela dagen.. Vet inte ens varför det dalar men känner mig bara så nere.

När jag ska förösöka le så kommer jag på mig själv och så springer leendet i väg och den lilla glädjen som kom med det. Just nu känns det som att det står still, ALLT, bara står still. Inget händer, inget som jag kan se fram emot och längta efter..

Och att vänta på csn besked gör mig galen för jag hatar att vänta men då får man vänta ääännu mer, känner mig som ett litet barn som inväntar tomten på julafton men saken är den att den tjocka gubben aldrig dyker upp, fan ta gubben om han fastna i skortstenen!

Men det är så det känns just nu, bara en massa väntan på att något ska hända..

http://api.ning.com/files/Y8Xf2kBXWFlJIgyebOLjBAvrlnH2Ysc4WiGy1e5Pt5lqXoeLyMffX5ZQTgsa6OVSsYSm8IlikcE-Z5VZM8HvSoXB8ajH8Mkp/sorrow.jpg


Kommentarer
Annika säger:

tack, den är dock nåt år gammal , hihi :)

2010-09-08 | 22:53:45
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback