Uppåt

Som nog dom flesta igår säkert lade märke till att mitt humör så något överdrivet uppåt eller INTE! :P

Men nu har jag fått deppa färdigt och vara lite för mig själv och gråta en skvätt, kan ju säga att det känns betydligt bättre nu i alla fall. Och det där med pluggande igår kan jag ju säga var lika självklart som att morot är godare än choklad så ska ta tag i den saken i dag eller försöka i alla fall.

Men även om jag i mina mörkaste stunder har svårt att inse vilket fantastiskt underbart stöd jag har så vill jag ändå från djupet av mitt hjärta tacka min underbara omgivning för dom underbara personerna ni är och jag älskar er så otroligt mycket <3

Och jag tror att jag är på väg uppåt även om det är svårt att se det!

Kommentarer
Annika säger:

du fixar det! :)<3

2010-09-28 | 20:48:40
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
sandra tapper säger:

finns alltid här för dig älskling <3

2010-10-03 | 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback