torsdag

Senast jag skrev så såg ni ju bevisningen på min intellegiens när jag skrev en överskrift som inte ens stämde överrens med texten ^^ När jag skrev krock x3 så menade jag att skolan har dragit igång och jag har en del kurser har bolla runt med, alla lärarna verkar i alla fall kommit överrens om att jag är en tidsoptimist! ^^  Men i alla fall 3 av kurserna jag har krockar i alla fall med varandra!

Denna veckan har rusat i väg eller så är det jag som fastnat bakåt i tiden vilket som är torsdag här och idag är det matte b och eng c som står på schemat så vi får väl se hur väl min hjärna reagerar på det när den haft uppehåll i 2 år och kunnat ligga på latsidan och nu helt plötsligt ska få lära sig ekvationer etc, det är ju som att köra ner min stackars hjärna i en magnlare, ja ni märker ju bara på stavningen..

Hur resten av dagen spelas ut märker vi sen!

Thats all for now! :)

http://blogg.passagen.se/himmelojord/resource/tr%C3%B6tt.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback