TEMPRAMENT

Ja lovar om människor kunde tjuta som när man kokade te i sen sådan tepott eller va fasen skiten heter som den tjuter när den är färdig så kan jag i alla fall lova att jag hade både tjutit och exploderat nu!

Krävs inte så mycket nu för att få mig tjuta heller, mitt temprament är INTE att leka med speciellt inte när kärringen är på besök, ätit dåligt och stressat igenom denna dag då kan man inte begära något annat känns det som!

Naturkunskaps lektionen var väldigt roligt faktiskt, att exprementera och leta fram olika ph värden är roligare än det låter. Sen blev det att  strosa runt i stan själv då ingen kunde eller ville gå med mig, hittade en del fynd må jag säga så nu har min garderob lite rikare på kläder och även jag då mitt enda par byxor är mysbyxor, snyggt om man skulle på jobbintervju och ha på sig sådana..

Sen blev det möta upp en av mina underbara bröder som fyller år idag, GRATTIS! :)  Och fixa tårta etc samt fira han, följt av det blev de åka hemåt hämta upp kusin vitamin annika för handla inför morgon dagen och nu är jag helt avslagen och on edge så att säga..

Blir nog att pyssla om mig lite sen tvinga mig själv i sängen för att se om demonen i mig har lagt sig..

http://terapeuten.files.wordpress.com/2009/03/kopia-av-galenpanna.gif

http://pia.sakerochting.se/wp-content/uploads/2009/08/angry-guy.jpg


Kommentarer
sara säger:

svar: åh, tack snälla du! :)



hoppas du får en bra måndag!

2010-09-27 | 08:11:26
Bloggadress: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback