Potatisarnas flykt

Gårdagen sprang ju inte direkt iväg utan det blev en del bussåkande efter skolan då den ursprungliga planen var att möta upp Jarmo men det sket sig så fort jag fick veta att mitt busskort inte gällde dit han var. Så efter åkt fram och tillbaka så mötes vi till slut upp vid Maxi i Kungälv.

Efter stor handlat där och var på väg ut ur affären, där går vi på våra påsar, min kära tar dom tyngsta och jag bär en liten påse och potatispåsen som inte fick plats.

Helt plötsligt ser jag ur små runda bollar bara rullar iväg och upptäcker sen att potatispåsen börjar bli lättare lika fort som potatisarna rullar iväg ifrån oss så jag släpper kassen och potatispåsen och börjar springa efter alla potatisar som börjat fly ifrån oss ihop om att komma ut i friheten och undkomma kokande vatten, men då har dom inte träffat mig innan!

http://www.vitaminsidan.se/bilder/potatisar.jpg


Kommentarer
Mina säger:

Hahahahaha vilken syn de hade vart

2010-09-10 | 23:33:17
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback