Plugg

Häst

Är vad jag måste förvandla mig till då jag har 2 prov idag samt ett imorgon men efter det så är det jag som kliver ur dräkten men till dess är det jag som är hästen plugg!

Mjuk start för hjärnan idag, i alla fall sen ökas det en växel till matte B prov dock går jag mitt IG till mötes, en känsla som jag inte kan skaka mig av men det värsta som kan hända att jag får göra ett omprov vilket jag ändå gjort mig bekväm med.

Engelska C däremot som kommer efter ska jag mer än klara, hopppas på dom högre makterna och få högre betyg :) För det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat.

Så nu tycker jag vi håller alla tår och tummar så får vi se om jag kommer ifrån skolan hel eller nerbruten!

http://thererese.blogg.se/images/2008/plugghst_17475135.jpg


Kommentarer
Annika säger:

Håller tummarna!! :) <3

2010-09-30 | 12:26:44
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback