Ny vecka

Helgen har vart sprängfylld blandad med stress, inhandling, shopping, födelsedagsfirande, tjejkväll och bakfylla!

Allt i en härligt go kombo  beroende på ordningen ;) Tjejkvällen blev mer än lyckad tycker jag i alla fall och vill tacka alla som kom och hjälpte till att göra den kanon!

Nu är det ny vecka, en vecka som jag dock fruktat lite då den innehåller en del prov i skolan och MASSA plugg hemma så nu är det bara att låsa huset och slänga bort nyckeln och ta fram böckerna! Så det är så min vecka ser ut och när fredagen kommer så ska jag bara njuta av lugn och ro ingen stress eller liknande!

Tills senare när plugget fått sin del av dagens uppmärksamhet så höres sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback