Kväll

Dagen har gett efter kvällen som nu e kommen som spenderas framför idol med min käraste och min timon Annika <3.

Matten som dagens enda lektion gick ju som väntat, i mitten så däckade jag nästan och röken började sipra ur från mina öronen och min hjärnkontorsverksamhet sa upp sig för dagen och kroppen likaså för sen va det enda jag kunde göra ironiskt nog, räkna ner tiden tills lektionen skulle va över..

Sen blev det att åka till stan för att möta kusin vitamin och freak out! Vilket vi gjorde för vi eller rättare sagt jag blev nästan utkastad från kapp ahl, hahaha, kärringen i kassan tittade på mig som jag druckit mer än jordgubbssaft ^^

Som sagt är jag hemma hos min kära annika nu och kom inte tomhänt hem från stan faktiskt.. Se nedan ;)


Nä nu blire fortsätta uggla på tv..

From me to you

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Annika säger:

tack för en underbar dag!! mår så bra av att vi umgås så mycket!! :D Im löövin it! <3

2010-09-16 | 21:43:37
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback