Hey ho , Lets go

Guuuud va skönt med kväll och kunna andas ut lite för känns som saker och ting börjar hopa sig på mig så mitt huvud känns nu mega stor, sån där stooor läskig med massa ådror som bultar men som förtillfället lugnat sig!

Dagen gick åt till en lektion då jag har kärring röd på besök och ger mig otrevliga krämpor sen att jag har matteprov hängandes över mig samt att mäklaren skulle komma på besök idag, kan vara rätt bra om man kommer in i huset då! :P

Haha så först blev det vila för att må bättre sen var det bara bita i det sura äpplet och föreställa mig moroten framför mig som skulle motivera mig framåt.. Hann med ett par sidor men har en del kvar! Bättre än inget i alla fall..

Sen blev det stor städning och var lika bra det då jag ska ha tjejkväll på lörda, ingen lust att ta in tjejerna i svinstian som numera e så gott som fläckfritt ;)

NU på kvällen fick det bli lite matte kombinerat med chatt med vänner och avslutningsvis spela lite wii med sambon <3

Mäklaren gav oss i alla klartecken att börja rensa och dona inför kommande fotografering inför visning så nu är det bara att köra pååå, HEY HO, LETS GOOO!

http://www.angiescottage.com/index_files/Lets%20Go%20image.jpg


Kommentarer
Annika säger:

duktig du är! :)

2010-09-20 | 23:44:19
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback